Dienstag, 14. Februar 2017

Since beautiful Million years - POEM

The stars travel  
million years
through time 

Until we
see them.
 

I travel
million years
through time

to see you.
 

And endless 
Seems the game 
of routine and horseplay
 

And in between 
some sparks of 
Enlightenment.

Tell me 

are you here  
To shine?
 

Then look 
To me 
Because I'm waiting 
since beautiful 
Million years
to make you
glisten.

by Tom

______________


Die Sterne reisen
Millionen Jahre
Durch die Zeit
Bis wir
sie sehen.

Ich reise
Millionen Jahre
Durch die Zeit
Bis du
mich siehst.

Und endlos
scheint das Spiel
aus Routine und Klamauk

Und zwischendurch
ein Paar Funken
Erleuchtung.

Sag mir
bist du hier
um zu scheinen?

Dann schau
mich an.
Denn ich warte
schon
Millionen Jahre
um dich anzuscheinen.

von Tom

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen